U Killera na chajdě

18. 7. 2009

K Táboru na chatu nás s Leni pozval KillčaSmiley. Byl volný víkend a tak jsme si řekli, proč nevyrazit na jih.Smiley Sraz byl na benzině na začátku D1. Když jsme přijeli, Killča už čekal u McDonalda.Smiley Počkali jsme na zbytek skupiny a vyrazili. SmileyCesta byla děsivá, celou cestu chcanec, bouřka snad v každym směru.Smiley Když jsme dovalili do Tábora k tesku, tak naštěstí už přestávalo, ale byla zima.Smiley Udělali jsme nákup a vyrazili k chajdě.Smiley Postavili jsme stan a začali kalit. SmileyMuseli jsme, bo zima je svině.Smiley Bylo fajn, kolem báwka, co si přát víc.Smiley Horší bylo ráno,Smiley Pištovo eMko nechtělo řadit a tak se objednal odtah.Smiley Co bylo horší, když to dovezl domu, nastartoval a odjel.Smiley Asi nějaká vlhkost, ale nasere to.Smiley My jeli na jídlo do Tábora a po objetí celýho okresu jsme našli hospůdku, kde jsme si teda počkali, ale jídlo stálo za to.Smiley Rozloučil jsem se s LeničkouSmiley, která mě opustila a nechala s těma zvířatama Smileya jelo se zpátky na chajdu. Cestou jsme se stávli na pískovně, kde Killča zabokoval až zustal s autem na břišeSmiley, ale Jarda ho čtyřkolou vytáhnul. Udělalo se pár foteček a už jsme pospíchali popíjet.Smiley Když byla nálada, vyrazili jsme do Soběslavi na místní Disko,Smiley kde jsme se náležitě upravili a jako zábava byla.Smiley Díky všem za společnost.Smiley Psát že byli všichni na kaši je zbytečný, co se tam dělo taky, takže jsme sedli do turka a jeli spát.Smiley Před chatou nás ještě napadnul hovězí plán, že dáme cigárko na rybníkuSmiley. Castro vytáhnul plavidlo, nacpali jsme se tam 3 lidi a jeli jsme.Smiley Ubalit se zadařilo, nevim jak, ale vyšlo to. Naštěstí jsme trefili zpátky do našeho přístavu, ale bejt tam sám, asi objíždim celej rybník,Smiley protože z prostředka to vypadalo dokola uplně stejny. SmileyPři výstupu jsem zádama spadnul do vody, ale to už byla poslední tečka večera.Smiley strhal jsem ve stanu ze sebe hadry a do rána nevim nic.Smiley Když jsem v neděli vstal, už to žilo, Jarda byl pryč a já se napil abych svlažil krk.Smiley To jsem neměl dělat, žaludek mi škubal a celé odpoledne jsem nemohl nic pozřít, jinak to šlo ven.Smiley Nebudu to rozvádět, prostě špatná opička, díky všem za fajn společnost, queinovi za odvoz v pažoutoviSmiley a snad se tam ještě někdy podíváme za lepšího počáska.Smiley Díky Killčo a Mončo za pozvání Smiley

Fotky:   co nejdříve dodám zbytek