VH BMWklubu Tišnov + Geocash Květnice

28. 2. 2009

Valná hromada BMWklubu se pořádá 2x Smileydo roka a jelikož jsem ani jednou nechyběl, musel jsme se i na tuto do Tišnova vydat.Smiley Domluvil jsem se se Spiderem, že veme BleklejnaSmiley, bo já jel třickou minule a tak jsem se těšil na dlouhou cestu.Smiley V pátek odpoledne ještě dal vědět předseda Speedy,Smiley že pokud máme místo, že by se svezl. Nasměroval jsem ho na Pavouka a tak čekám doma a furt nikde nikdo. SmileyPřed sedmou se konečně objevili.Smiley  Pavouk v Praze zmatenej jak veverka na letištiSmiley a prej že se ztratil a místo do Zdib ho navi navedla do Kobylis. Ještě štěstí, že ne třeba do Radotína. SmileyNacpal jsem do káry naše cajky a vyjeli jsme pro Leni.Smiley Když se objevila nějak po sedmé, otevřel jsem pivko a vyrazili jsme.Smiley Cesta byla dlouhá,a jelo se jak jinak než vyhlídkovým tempem.Smiley Bleklajn byl naložen a tak každý kopec Pavouk zběsile podřazoval a šlapal na krk co to dá.Smiley  I  když bylo mi divný, že letíme na max a asi 3x za cestu jsme míjeli stejnou dodávku s naloženym podválem.Smiley Konečně jsme se dostali ke sjezdu na Tišnov a najeli na okresku.Smiley Speedy věděl kudy a tak to vypadalo, že nebude problém.Smiley Jenže když na ceduli byl Tišnov 17km a my najeli už 30, Smileytak bylo divný, že Tišnov stále nikde. Zapnul jsem tedy navi a samozřejmě jsme špatně odbočili a jeli někam pod BrnoSmiley. No malá zajíždka asi 50km, ale tak nakonec jsme dorazili a okamžitě přivítat, nastěhovat a začít se veselit.Smiley Pátek nebudu moc komentovat, kdo tam byl tak se určitě bavil, kdo neSmiley, měl dojet.Smiley Ale klasika, základ na hotelu - prasečák - Non stop.Smiley Beztak si skoro nic nepamatuju.Smiley  K ránu jsem vyprovodil Leni Smileyspát, vzal foták a nafotilo se pár obrázků. Do postele jsem se dostal nějak kolem sedmé ráno a probudila mě až Lenička,Smiley že je čas vstávat na valnou hromadu. SmileyVymotal jsem se z postele a trošku jsem cítil, že to neni uplně ready, Smileytak jsem seběhl dolu, nacpal do hlavy vývar a opatrně jsem najel na pivko.Smiley Po začátku VH proběhla žhavá diskuze na některá témata a musím uznat, že spoustu členů se snažilo konstruktivně řešit vzniklé problémySmiley a nalézt společnou řeč k vyřešení.Smiley Ten zbytek, třebas já, Pavouk, Ruda, Oldman a nám podobní jsme popíjeli Smileya pokuřovali a myslim že jsme si to vcelku užili.Smiley Večer už byl v klidu, Fotaska napekla zas výbornej makovecSmiley a ořecháč a všichni se hned slitli ke krabici a zobali.Smiley Popíjení už bylo takový volnější a jsem za to nakonec rád, bo mi v neděli bylo taknějak akorát, že hlava nebolela a nebyl jsem ani nějak nalitej,Smiley což se nadalo říct o Pavoukovi, ale to později.Smiley Po sobotní zábavě jsem se probral nějak po desáté a šel dát něco k snědku, lidé už mizeli dom,Smiley tak nějaký rozloučení a šlo se na snídani.Smiley Vyběhnul jsem ještě pro Pavouka,Smiley ale ten nevypadal, že by vstával.Smiley Nakonec se vymotal a po snídani jsme se vydali k nedaleké rozhledně ulovit nějakou kešku a poměnit nějaký poklady.Smiley Zastavili jsme u hřbitova a šlapali lesem nahoru. SmileyCesta byla plná rozbředlého sněhu a tak po půlce cesty už Pavouk s Leni boty plny vody a trošku držkovali.Smiley Pavouk teda ani ne tak na boty, ale spíš jak je mu zle.Smiley  Výhled z rozhledny byl fajn, kešku  jsme vcelku rychle nalezli a pokračovali jsme zpátky k autu a na protější kopec Květnici.Smiley Na Květnici  se nachází plno štol a minerálů, takže to bylo v lese super.Smiley Cesty lemovaly obří balvany a mnoho padlejch stromů.Smiley Začalo vylejzat dokonce i slunko, takže jasné nebe, čerstvý vzduch, to byla lahoda pro naše znavená těla.  SmileyKdyž jsme vyšlápli první část, která se nazývala Velká sklála, tak jsme hledali a hledali,Smiley ale prostě smůlka, kešku nene a ne najít,Smiley no co, vydali jsme se tedy ještě k Barytovým štolám. Keška byla na vrcholu jedné skály a tak jsme museli opatrně po kluzkém povrchu nejdřív sestoupitSmiley a tam si Pavouk i Leni trošku pojezdili po zadku a pak vylézt po skále.Smiley  To se naštěstí povedlo a tak jsme kešku nalezli. Cestou nazpátek jsme ještě nakoukli do pár štol, ale nebyla baterka, tak jen kam bylo vidět.Smiley Také jsem zjistil, že mám nějakej ten pátek špatně nastavenej foták Smileya ještě nám maličko haprovala navi,Smiley ale nakonec jsme vše vyřešili a i když jsme zkusili ještě pohledat na Velký skále kešku, nepodařilo se.Smiley Zbytek cesty k autu už byl v klidu, u auta si Pavouk pochvaloval, jak už je střízlivej a s LeniSmiley vyměnili botky za suché. Pavoukovi hnáty  trošku zčervenaly, Smileyale to snad časem dolu dostane. Z Tišnova jsme se dostali kolem páté hodiny odpoledne a myslím že už bez alkohol výparů. SmileyPo dálnici už nebyl problém, jen Spiderovi nebylo trošku dobřeSmiley, tak jsme se vystřídali a dovezl jsem nás až domu. Poté rozlučka s Pavoukem, pujčil jsem mu radši navigaci, aby Kralupy našelSmiley, ale i tak ho navigace vypekla a vyčíhali si ho benga,Smiley takže smolná serie s Bleklejnem pokračuje. SmileyPrej 500 a jeden bod, šmejdi.Smiley No co na závěr, výkend to byl super, moc si toho nepamatuju, ale jsem rád, že jsem po dlouhé době viděl zas hromadu lidí, Smileykteré spojuje modrobílá vrtule a děkuji i radě za valnou hromadu, která se nesla v duchu domluvy a ne rozkazování co jak bude. Účast byla vcelku fajn a doufám že příště to bude ještě lepší. SmileyDíky všem a těším se příště zas na chlastačku a pokec.Smiley

Fotečky z kalby a naší procházky po kopcích zde: