Amsterdam 2009 – Keukenhof garden

25. 4. 2009

Těšili jsme se s Leničkou dlouho, ale čas odletu se přiřítil neuvěřitelně rychleSmiley a už jsme se balili. Z naší sestavy cca 13ti lidí jsme zbyli Smileyjen já, Leni, Fikux a Newmik. Nedalo se nic dělat a i tak to bylo superSmiley. Další návrat do Amsterodamu jsme s LeniSmiley směřovali spíše na to, abychom si prohlédli zbytek města kde jsme nebyli a hlavní tahoun byla návštěva tulipánových zahrad v Keukenhofu.Smiley Ráno nás vyzvednul Fikux luxusem RS a vyjeli jsme na letiště.Smiley Letělo nám to až za delší dobu, tak jsme se odbavili a šli na mekáče.Smiley Trošku se nám to protáhlo, takže za chvíli se po celém letišti ozývaly naše jménaSmiley že by jsme si jako mohli nastoupit, jestli letíme.Smiley No co, tak jsme letěli. Cesta to byla krátká a tak jsme se hned ráno těšili ze sluníčka na letišti Schiphol v Amstru.Smiley Nasedli jsme na vlak a valili jsme na Central Station, odkud jsme dali procházku k hostelu. SmileyVšici jsme byli až na Newmika mazáci, takže jsme si to tak neužívali jako on, ale i tak to byl super návrat.Smiley Hostel jsme našli relativně dobře, Leni mapička nezklamalaSmiley. Zaplatili jsme a šli do města, bo jsme museli čekat, až se vykliděj pokoje. Zapadli jsme tedy hned za rohem do kofíku Rokerij Smileya začali žít po holandsky.Smiley Po pár brkách jsme vylezli na světlo a dali jsme procházku po městě.Smiley Byl krásný den, takže jsme i pozewlovali v parku, shledli taneční vystoupení na náměstíčku a vydali se zpátky na hostel se ubytovat.Smiley Poté už nám nic nebránilo a vydali jsme se naplno do utrob metropole.Smiley Měli jsme to jako odpočinkový den bez cíle, takže jsme dali i horský kolo (ruský)Smiley, kde měli všici závratě a nenechali mě abych si zafotil.Smiley Nemohli jsme samozřejmě zapomenout na návštěvu Red light district Smileya také na hospůdku, kde jsne poprvé zavítali na minulé návštěvě.Smiley Nasávali jsme atmosféru plnými doušky, byla to nádhera a nic nám nechybělo.  Den byl náročný, takže jsme  unaveni padli. SmileyRáno jsme vstali, koukli na net co je zajímavýho kolem nás, nasnídali jsme se a vyrazili do ulic.Smiley Hlavní navigátorka byla LeničkaSmiley s mapičkou a i když jich spotřebovala za pobyt asi 5 Smiley, bo je ruzně někde zapomínala, tak navigovala celkem spolehlivě.Smiley Prošli jsme zas jinou část města a vydali jsme se k nábřeží kolem muzea Nemo a muzejní lodi. Trošku poprchávaloSmiley, ale to nás nerozhodilo, dali jsme hospůdku Excalibur, která nás minule dala s Leničkou taknějak dohromadySmiley a také jsme opět zavítali do parku, který jsme zčásti prošli.Smiley Při cestě nazpět nám udělala velkou radost houpačka a lidi asi trošku koukali,Smiley když jsme obsadili dětský  hřiště a houpajda lítala kam to šlo.Smiley Večer jsme zakončili thajskou večeří a dalším kofíkem.Smiley Šli jsme spát vcelku uchozený, takže jsem spal jak mimino. SmileyNa další den byl naplánovanej Keukenhof, nasedli jsme tedy na bus a vyjeli směrem na letiště.Smiley Tam jsme přesedlali na další linku a už jsme si to jeli mezi políčkama květinek Smiley

Zahrada by chtěla svou vlastní kapiltolu a nejde to popsat jen tak narychlo. SmileyJedním slovem: MAZEC.Smiley Výstava byla věnována amíkům, takže celou zahradu provázely symboly USA. Hned po příchodu se kolem nás rozzářilo tisíce barev a byl to opravdu zážitek jak pro oči, tak pro nos a celkově asi celé tělo.Smiley Bylo to hrozně uklidnující.Smiley No co, našli jsme fleka, nacpali se houbama, který jsme po pečlivém zvážení nakoupili a vydali se dobývat krásy jednotlivých oddělení zahrady.Smiley Byl to zajímavý stav, takové lehké opojení a hlavně kopec srandySmiley, smáli jsme se dost, lidi moc nechápali, ale nám se prohlídka líbila.Smiley Našli jsme loučku, kde se váleli polštáře a tak jsme na chvilu zalehli a meditovali Smiley Po několika hodinách jsme to utli výbornou vaflí Smileya špekulovali, co jako dál. Po vyšpekulování pod obrovskym stromem jsme se procházeli a procházeliSmiley  a stále se udivovali nad barvama a tvary tulipánů, narcisů a všeho kolem.Smiley Pořadí co píšu bylo asi trošku jinak,Smiley ale tak  Holandsko a tam se to furt trošku zamotávalo. SmileyMěli tam i výběh s kozičkama a slípkama v pyžamuSmiley a spoustu jiný zvěře, všude byli ruzné sochy nebo nějaké atrakce pro děti, labyrint z keřů,  no k tomu není co dodat, kdo nebylSmiley, přišel o hodně a rozhodně jsme tam nebyli naposled. Doporučuji všem, kdo chtějí krásný výlet s vyplázlym jazykem naplánovat cestu do Keukenhofu. Smiley Kytičky jsem dal do vlastní galerie.

Navečír jsme jako obvykle vyrazili do města se zdunit a chrápat.Smiley Poslední den naší návštevy nám taky nevyšel moc slunečně,Smiley ale to nás s Leni neodradilo a zapůjčili jsme si kola.Smiley Vyrazili jsme do ulic jen sami dva, bo Fikuxe s Newmikem to nebralo, tak jsme jeli ulovit nějaký ty kešky, co jsme si naplánovali a vcelku se i dařilo.Smiley Našli jsme asi 3 ze 6ti, ale škoda, některé jsme hledali opravdu dlouho a nic.Smiley Projeli jsme si vzdálenejší části města po nábřeží a když jsme šlapali do starého jádra, tak LeniSmiley kouká do mapičky a po rozjezdu jsem zjistil, že prázdná guma.Smiley Chvíli jsem na tom jel ale moc se to nedaloSmiley, tak jsme si to vyšlápli pěšky do pujčovny, naštěstí to nebylo tak daleko, vyměnili mi oře a jelo se dál.Smiley Super přístup. Našli jsme ještě Fikuxe s Newmikem, jak se potulujou po parku a vyjeli na poslední keš. Hledali, hledali, ale nenašli a zbývala nám ještě mince,Smiley tak jsme museli přes celý město dát ji do jiného pokladu a to už byl Fikux s Newmikem nervozní kde jsme.Smiley Zbalili jsme batožinu a sedli do našeho startovního Rokerij, kde jsme naposled smotli a vyjeli na letiště.Smiley Tam už jen dlabanec, nasedli jsme na éro a letěli dom.  Tímto naš čtyřdení tour Amstrem skončil a byl to asi nej Amster, co jsem zažil, to snad nejde překonat a fotky mluví za vše.Smiley

Naše největší překvapení přišlo až v Praze, kdy jsme dojeli busem na Dejvickou, a nikde nešel koupit lístek,Smiley tak jsme to testli jet na černocha, že si koupíme jízdenky mobilem, až uvidíme číslo.Smiley Co čert nechtěl, po nastoupení na tramvaj k nám okamžitě nastoupil revizorSmiley a že ho jako nezajímá, že jsme si ji nikde nemohli koupit a že jsme si měli koupit mobilem,Smiley i když na zastávkách nejsou čísla kam to poslat a viděl, že hned po nastoupení Leni cvaká jízdenku do mobilu. SmileyRevizor byl dost nepříjemný a prudil i když  jsem mu zaplatil pokutec a dělal duležitýho jak má funkci.Smiley Vrchol byl, když druhej revizák chtěl zabránit jedné slečně, co taky neměla zaplaceno.Smiley Prostě jí čapnul a usadil tvrdě na sedačkuSmiley a jako to už se nelíbilo dost lidem v tramvaji, jak jednají a tak se za ni postavili. Měl jsem 100 chutí toho idiota s funkcí vyndat z tramvaje ale panáček měl jen plnou hubu keců a nevystoupil.Smiley Zakončení cesty tedy bylo docela záživný ale to nám nezkazilo super dovču a díky naší celé posádce.Smiley Bylo to super a snad se zas vrátíme na místo činu.

Fotečky jak jsme si užívali: